Søgemaskineoptimering og linkbuilding

Personligt har jeg en blog om søgemaskineoptimering, hvor jeg blogger om linkbuilding, linkbait, og om at få succes med din weblog. Alt dette er på min weblog der er hostet hos Surftown, som er et webhotel for både private og erhverv.

Du kan læse surftown blog her

Men dette indlæg handler primært om mit job med søgemaskineoptimering på et reklamebureau.

Lige nu laver jeg SEO om blandt andet økologiske og allergivenlige plejeprodukter, samt ansigspleje for Butik Gozo. Jeg har også kunder der gerne vil ses på ord som kontorlokaler og ledige lokaler i Jylland, samt Ranlak som laver pulvermaling, industrilakering, pulverlakering, samt overfladebehandling generelt.

Vil du ligge nr. 1 på Google så kontakt mig via mit job i et reklamebureau på 98 58 52 48 eller se min profil her.

nu vi er ved det, så har jeg lovet at lave lidt linkbuilding til MC Klub Nordjylland

Skriv et svar

