Hvad er der sket siden sidst?

Som tidligere nævnt blogger jeg ikke ret ofte på denne blog, da jeg primært bruger min egen weblog.

Men nu vil jeg lige bruge 5 minutter på at gøre opmærksom på nogle af de indlæg jeg har skrevet den sidste stykke tid.

Hvis du interessere dig for SEO, så er der her et indlæg om SEO og W3C, og jeg har skrevet lidt om trafik fra søgemaskiner, og hvordan man kan bruge sin webstatistik som et SEO værktøj.

Jeg har også skrevet nogle indlæg om sociale netværk som Facebook og Myspace, Bland andet dette indlæg sociale netværk, og  her lidt om Social networking.

Her er lidt om Corporate blogging, som firmaet Surftown blandt andet er begyndt på (http://www.blog.surftown.dk).

Til sidst kan jeg lige nævne at jeg har skrevet om Teleoplysingen og Så har jeg gang i et nyt concept som hedder “Interview med en iværksætter“.

Det var alt for denne gang.

Hilsen Søgemaskineekspert Lars Bachmann (Arbejder på et reklamebureau)

Skriv et svar

